Mevcut durumda biri kontrollü dönel adalı kavşak biri kontrolsüz T tipi kavşak olmak üzere 100 metre mesafede iki kavşak yer almaktadır. Dönel adalı kavşak sinyalize T kavşak ise kontrolsüzdür. Dönel adalı kavşakta ada çapının küçük olması, geometrik düzenlemelerin yetersiz olması, sinyal faz optimizasyonunun yapılmamış olması kuyruklanma boyunun çok uzamasına, kavşağın tıkanmasına kavşaktan ayrılma süresinin uzamasına sebep olmaktadır. Ayrıca T tipi kavşağın da kontrolsüz olması güvenlik ve disiplin açısından sorun oluşturmaktadır. Projede iki kavşak birleştirilerek tek kavşak haline getirildi ve sinyalize olarak planlandı. Sinyal faz optimizasyonu yapıldı. Kavşağın trafik yükünü azaltmak için kavaşk dışından transit geçişler sağlandı. Sola dönüş cepleri ve sığınma cepleri planlandı. Sirkülasyon planı hazırlandı. Geometrik düzenleme ve şerit disiplini sağlandı. Ayrıca kavşaktaki yükü azaltmak için iki yeni kavşak açılarak ana kavşakla entegre çalışması planlandı.